Sunday, October 2, 2011


Siapa yang tidak kenal dengan Ralph Lauren?.Pereka yang mempopularkan polo T-shirt atau T-shirt berkolar ini Mencipta sebuah koleksi dengan bahan denim termahal.Seperti dikutip dari laman Huffington Post,denim koleksinya dijual ke pasaran dengan harga mencapai US$2.000.

Koleksi yang diberi label 'Ralph Lauren Collection Denim' ini terdiri dari skinny pants,jegging dan trenchcoat.Produk termurah berharga US$300.Melengkapi koleksi denim itu,sang designer juga akan melancarkan koleksi t-shirt terbaru.

"Jadi ketika Anda akan memasuki kedai, tidak semua tentang denim.Itu (t-shirt) sudah terlalu ikonik",kata Lauren kepada harian Women's Wear Daily.Dia agaknya sedar bahwa produk t-shirt rekaannya sudah melekat dengan dirinya.

Dia tidak akan mengubah citranya menjadi seorang pereka jeans."Saya tidak akan membuat nuansa koboi di sini.Ini semata-mata tentang seni fashion",katanya.Ralph Lauren bahkan lebih menyarankan agar jeans rekaannya dipadan dengan t-shirt sederhana berwarna putih polos atau t-shirt turtlenecks.
Ralph Lauren Collection Denim

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...