Monday, June 11, 2012

aksi anak2..






Assalamualaikum ...
Maaflah kalau entri saya sejak dua tiga hari ni asyik paparkan gambar famili. bukan apa.nak pi kedai cuci gambar mmg malaslah. nak dibiarkan dalam komputer ..dah penuh pulak..so nak menyelamatkan keadaan dan memelihara gambar2 yang ada..hehe kononnyalah...  jalan paling mudah uploadlah banyak2 dalam blog..InsyaAllah selamat keculilah blog saya dihack..jgnlah hack blog saya yang tak seberapa ni...adapun ala kadar aje..bak kata orang tua cukup makan aje...tapi saya cukup menghargai kehadiran rakan2 maya saya memeriahkan suasana...

so...inilah antara aksi anak2 saya yang sentiasa memenuhi kehidupan kami suami isteri...


dalam kereta rupanya ..ingatkan dalam bilik...bukan main lagi lapangnya...apapun My Inno ni dah banyak menabur bakti buat kami sekeluarga walaupun tak segah mpv lain...yg penting selesa..

 irham menjeling semacam aje.. adalah tu yang tak berkenan dihatinya....
 steady je abahnya bawa kereta walaupun kat elakang memekak bagai nak rak...


 indahnya panorama...sya cukup suka mengambil gambar alam...cukup indah dan unik...serta mendamaikan...




 hai shahmi....suka sangat nampaknya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...