Tuesday, December 11, 2012

mmm...uniknya 12.12.12...

salam...
teruja betul saya malam ni untuk berkongsi tarikh ini diruangan blog saya...mmm...12.12.12.mungkin di pandangan individu lain ianya hanyalah satu kombinasi nombor yang menarik dan unik.  Ada yang merancang hari bahagia pada tarikh ini.  Semuga semuanya berjalan dengan baik.  Yang pasti angka ini tidak akan berulang lagi...

Bagi saya tarikh ini merupakan kombinasi yang cukup bermakna untuk diri saya kerana inilah tarikh hari lahir saya...Hari ini 12.12.12 genaplah usia saya 41 tahun.  Mohon kepadaNya semoga hidup saya dan keluarga tersayang sentiasa dirahmati Allah, sihat tubuh badan, disenangi oleh orang2 di sekeliling saya dan mendapat kejayaan dan kebahagian hidup di dunia dan akhirat...Doakan yang terbaik untuk saya dan keluarga.
Amin...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...