Thursday, July 19, 2012

TQ utk my mentor @ blogger pilihan..

Assalamualaikum...
mmm..malam ni tetiba je nak masuk post ..mata dah ngantuk ni. Esok nak ke SM Sains Sultan Iskandar, Mersing ada hari terbuka Kaito..
tapi gerk hati saya malam ini ialah saya ingin mengucapkan terimakasih kepada beberapa blogger mentor saya yang selama ini banyak memberi saya inspirasi tentang dunia blogger walaupun blog saya ni picisan sahaja. Thanks untuk blogger Mazidul Akmal Sidik, Nasir Hamzah,  dan semestinya Ben Ashaari kerana menyedari kehadiran blog saya serta memberi motivasi kepada saya untuk memeriahkan dunia blogger. Saya amat menghargainya...kita bagaikan satu famili. menghargai dan dihargai...

1 comment:

nasir hamzah said...

salam kak ros, adehh sukanya bila NH tersenarai dalam list pilihan akak..

Tapi saya tak sehebat mazidul dan ben ashaari kak.. dorang sudahh terkenal banget..hehe..

Apapun terima kasih yer atas penghargaannya yer kak ros.. cam mimpi ni nama saya tersenarai sekali.. keh keh keh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...