Monday, September 24, 2012

baru kahwin jadi balu

Oleh Siti Nadirah Hafidzin
nadirah@hmetro.com.my

JOHOR BAHRU: Kurang empat jam pasangan suami isteri menganjurkan majlis makan malam perkahwinan bersama keluarga dan rakan, pengantin lelaki maut ditetak kira-kira lapan lelaki bersenjata parang ketika keluar dari sebuah pusat hiburan di Taman Mount Austin di sini, pagi semalam.
Malah, janda segera itu terkejut apabila suaminya ditetak bertubi-tubi di depan mata hingga cedera parah di kepala dan badan sebelum dikejarkan ke hospital dan disahkan meninggal dunia.
Dalam kejadian jam 2 pagi itu, mangsa, Allan Tee Kok Weng, 36, yang juga pemilik kedai alat ganti kereta dan isterinya, Shiu Ting, 30-an dalam perjalanan pulang sebelum diserang lapan lelaki.

Terdahulu pada jam 8 malam kelmarin, pasangan itu menghadiri majlis makan malam perkahwinan mereka di Taman Daya di sini, bersama keluarga dan rakan.

Mereka kemudian membuat keputusan keluar bersama kira-kira 10 rakan termasuk pekerja Allan dan keluarga ke sebuah kelab malam di Taman Mount Austin sebelum meninggalkan kelab itu pada kira-kira jam 2 pagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...