Wednesday, September 5, 2012

warna warni raya sakan skat 5 2012..mmg meriah habis..(updated)
















rumah ibubapa Zaniza AT5




rumah linda


meriah makanannya...

kaum bapa yang menyertai pada hari itu

rumah cikgu Qayyum..


rumah ibu suraini di sungai Mas
rumah faiz sofiza


rumah Ummi Qayyum kak rahayu

linda dan Lin

sama pulak warna  baju dgn hazlina..PP dok pegang apa tu?

mmm..Jiee Ar

rumah Radizam n kak Rafiah

bersama Jiee Ar

Dewi,PP n Jiee Ar di rumah Puan Jamaliah

arca di belakang yang punya cerita yang cukup sensasi oleh Jiee Ar

uzma cover mama dia je tu...

bersama shahmi yg dah kepenatan..
rumah Faiz Sofiza lagi

rumah saya..

rumah edayu

suka betul dia orang ni kalau disuruh posing

posing lagi

semua sibuk dengan anak2@ handbag masing2..

rumah ezma

paling suka pic ala2 perasan model belaka ni..ha2



rumah kak sidah

rumah norazlin


rumah Faiza di semenchu

rumah saya lagi..interframe banyak sikit he2...x ada apapun..

rumah fidah

wah sukanya tengok pic ni..riang ria di aidilfitri







credit untuk linda (baju hitam) kerana banyak pic diambil dari fbnya..




aksi cover mengcover...

uikkss! manalah sesat bunga ni..gara2 select all...

beberapa gambar di rumah teman tak ada dalam simpanan saya lagi setakat ni...bakal diupdatekan bila2 masa sahaja kalau saya dapat picnya..terimakasih kerana sudi menjejak di blog saya..ada masa datanglah lagi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...