Sunday, September 23, 2012

who's that guys...


menunggu BP ke bilik termenung di Masjid Zainal Abidin, Bandar Baru Kerteh, mata saya terpandang kelibat dua lelaki.rasanya ayah dan anak. saya tak kenalpun.
Tapi apa yang mearik perhatian saya ialah asyik sungguh saya melihat kedua2nya memakai sampin sehingga tak sedarpun foto pegun mereka dirakamkan.. banyak kereta di situ. saya rasa ada majlis nikah di masjid itu...
Asyik melihat mereka, saya dan anak saya Alif membuat pertaruhan siapa yang siap dulu memakai sampin....ha2..anak lelakinya yang siap dulu dan nampak segak.ayahnya terkial2. oklah tu..pakai sampin tak payah orang tolong...lainlah kalau pengantin...mmm..maaf ya encik,,foto encik berdua berada di dlm blog saya sekarang...he2...tumpang lalu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...