Tuesday, September 18, 2012

pic yang cukup meruntun hati...bayi mati dicampak




Rasanya kalau tak diblurkan pic ni, saya rasa ini adalah gambar yang paling meruntun hati setiap insan yang melihatnya...
Beritanya dah beberapa hari berlalu..tak sampai hati nak memasukkannnya ke dalam blog saya..namun akhirnya saya memutuskan untuk berkongsi cerita ini di blog saya...kasihan anak kecil yang tak berdosa. Kejam bila di campak dari tingkat sebuah flat dalam keadaan sekecil masih lagi bernyawa..Tak terlahirkah simpati waktu menatap wajah si kecil ketika diangkat untuk dicampakkan ke bawah..apakah pandangan mata kecilnya ketika itu kepada si pelaku atau adakah dia sedang lena dibuai mimpi sementalahan ajal mandatanginya sebentar lagi..Allahu Akbar...Subhanallah!!

update..saya jumpa dalam laman fb...kasihannya sikecil ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...